17.8.2010

phöää

Mulla oli eilen jotenki tosi paska fiilis, koska oli mun synttärit, mutta satoi ja ukkosti (pahin sää since I've been here, just mun tuuria) ja mulla oli koko päivän tosi tylsää. Oli kauhee ikävä Suomea. Èva ja Élaine sitten ehdotti, että lähdettäisiin thai-ravintolaan ihan mun koulun lähelle ja sehän sopi mulle. Ajettiin autolla Québecin keskustan läpi ja vitsit se oli kaunis ! Tosi paljon patsaita ja hienoja rakennuksia. Tykkäsin varsinkin parista kadusta (ravintola oli toisella niistä). Talot oli sulosia ja vanhanaikaisia ja niissä oli paljon just ravintoloita, kahviloita ja pikkukauppoja. Ja ihan mun koulun lähellä on Subi, haha eli kotoisaa on. Niin siitä ravintolasta. Ruoka oli ihan hyvää ja sain punaviiniäkin lasillisen. En oikeen tykkää siitä, mutta ehkä mä opin ja sitten mustakin voi tulla boheemi taiteilija. Joo. Eipä mulla muuta, bisous !

1 kommentti: