18.8.2010

ekat uneni kanadassa

Hyi eka uni. Me oltiin meillä kotona muutaman kaverin kanssa. Sit siellä oli joku hullu mies joka jahtas mua ja yht toista tyttöä. Me piileskeltiin kaapeissa ja ulkona ikkunan alla mutta aina se jotenkin huomas meijät. Sitten me lähettiin juoksemaan, mutta se oli jotenkin tosi raskasta ja vaikeeta ja Eero vaan katteli kun me juostiin ja se mies ei välittäny siitä ollenkaan, keskittyi vaan meihin.

Toinen uni. Oltiin isossa ruokakaupassa koko kaveriporukan kanssa. Mun yhellä kaverilla (Kaijaaa, se olit sinä höhöö) oli jotenki tosi hienot, mutta ei yhtään sen tyyliset vaatteet. Kehuin niitä ja se oli tosi tosi otettu mun kommentista. Me kaikki lapattiin ruokaa semmosiin jättimäisiin kärryihin joita me työnneltiin. Muistan kun me siinä unessa punnittiin jotain kurkkuja. Mietin et miks hemmetissä me ostetaan näin paljon ruokaa, laskin että meillä oli 13 pussia paahtoleipää.

Sit yhtäkkiä me kaikki istuttiin jossain isossa, tyylikkäästi sisustetussa hallissa liiloilla tyynyillä ja siinä keskellä breikkas joku random mies. Sitten minä ja Eero lähettiin pois sieltä ja juostiin mun suomalaisen kotipaikan keskustassa. Se juokseminen oli taas tosi vaikeeta ja raskasta. Vastaan tuli mm. mun vanhan koulun rehtori. Sitten päätettiin lähteä E:n kämpille. Käveltiin mun vanhan koulun pihan poikki ja siellä oli mun sisko ja mun ja sen kaveri. Meille tuli jotain riitaa ja muistan unessa kuristaneeni sitä kaveria. Vihdoinkin kun päästiin Eerolle, jotain ihan random miehiä ja se rehtori ryntäs sisään ja ne alkoi etsiä jotain. Me sanottiin että joo ei me täällä mitään tehdä.

Heräsin.

I know, vähän soudan ja huopaan näiden fonttien kanssa, mutta päätin että tää vanha on sittenkin parempi.

2 kommenttia: