10.10.2010

kurpitsoita pum pum

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Moou, mulla on niin paljon kerrottavaa eilisestä ja siitä tv-showsta, että nyt kerron vaan tästä päivästä. Olin siis vapaaehtoistyössä Rotarien kanssa Grand Village -tapahtumassa, joka oli yhdellä isolla maatilalla lähellä Québeciä. Se oli semmonen iso perhetapahtuma, jossa jaettiin ilmapalloja, siellä oli hirveesti pomppulinnoja, myytiin ruokaa ja juomaa ja tietty siellä oli ihan sikana niitä kurpitsoita, täällä kun Halloween on aika iso juttu. No, meitä oli siellä neljä vaihtaria tänään ja huomenna on toiset neljä. Mun, ja muiden työ oli periaatteessa päälle kuuden tunnin ajan seistä pomppulinnan vieressä ja tsekata ettei siellä ole liikaa mukuloita ja kattoa että niillä on semmonen kurpitsaleima kädessä (=että ne on maksanu). Siellä oli tosi paljon porukkaa, mun pomppulinnassa oli jopa jonoa hehe... ja ihan HULLLLLUN kylmä - nyt alkaa kaduttaa etten lähteny Meksikoon, tai olis pistäny mut ees Etelä-Ranskaan... - mut onneks hain autosta lisää vaatetta päälle niin en ihan jäätyny. Ja puhuin ekaa kertaa elämässäni lasten kanssa ranskaa, se oli aika hauskaa ! Ja olin pari kertaa madame, hehe. Ja yhen kerran miss kun se lapsi puhuki enkkua. Mut sain vietäväks yhen jättimäisen kurpitsan himaan, hostmum katto sitä huvittuneen kauhistuneena ja sano et saat kyllä itte hoitaa sit ton :D

Mut nyt meen suihkuun ja sit katon yhen ranskalaisen leffan äikänprojektia varten, one (school project) down, four to go... Kuoolen.

//Katoinki jälleen yhen jakson Skinssiä, aivot ei vaan pystyny vastaanottamaan ranskaa ilman tekstityksiä. Ei vitsi rakastan tota neljättä tuotantokautta, ja oon jo kahlannu viis jaksoa kahdeksasta. Kohta se loppuu kesken, nööy !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti