27.2.2011

kärpästen herra

Hyvääpäivää jälleen, hoho! Elämää on taas tullut elettyä enemmän kuin tallennettua, siksi tämä hidas päivitystahti. (Otsikko viittaa kirjaan, jonka luin enkunkoetta varten.) Paljon on tapahtunut viimeisen parin viikon aikana, ei pienimpänä juttuna, että mun paras kaveri täältä lähtee takaisin Saksaan. Syitä on monenmoisia, enkä niitä ala täälä puimaan. Olen surullinen ja mulle tulee sitä kauhea ikävä, vaikka olenkin pikkuhiljaa hyväksynyt asian. Että semmosta. Tein nyt muutaman postauksen talteen, pistän ne tulemaan ajastuksella, mutta ekaks nyt pari paitaa, jotka ostin tänään. Kyllä, ne ovat identtiset...

Image and video hosting by TinyPic

...mutta kun en osannut päättää, kumman värin otan, otin molemmat. Maksoin Urban Outfittersissä molemmista yhteensä 15$! Mulla on toi valkonen nyt päällä, ihanan pehmeä :--) Ainoa juttu, mikä huolestuttaa, on mun matkalaukkujen paino heinäkuun alkupuolella. Ja toi söpö, kuvissa näkyvä massu. Luulisi et palaan täältä jonkun pienen vauvan kanssa... Food babyn pikemminkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti